tirsdag den 30. september 2014

Biksemad fra sidste uge.



Udover alt det andet jazz, er sidste uge ellers gået med, at jeg har:


Forelsket mig lidt ekstra i den mini-platte, jeg købte mig for nylig i genbrug. B&G, blomster og skønhed for sølle 20 bobs. 

Fundet ud af, at min tandbørste er total overflødig - kaffegurgleri i stærk, sort kaffe er jo hverdagskost! 



 Nydt blodig kalv med rødvinssauce og det hele, i dejligt selskab.  

Været liiidt i tvivl om, hvorvidt der seriøst er efteår? Og oktober fra imorgen af? Altså, prøv lige at tjek himlen! Skyfrit har det været i 9000, siger jeg dig. 

Planlagt Zoo-tur med veninde i næste uge - det er med at hive kalenderen frem, når man begge to er nogle travle damer. Men næste torsdag, der må de godt stille an med det der kønne efterårsvejr, fra ovenstående billede - for der skal vi afsted! 

Kigget temmelig ondt på den her. 
Fejret beboer på job via Othello, sang og flag-hejsning i gården. 

8 kommentarer:

  1. Det er så fint vær her i Oslo også - for en herlig høst vi har fått! Nydelig liten tallerken, forresten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - vi er åbenbart både heldige i Norge og DK så :D

      - Anne

      Slet
  2. Blodig kalv og rødvinssauce? Ja tak. ;)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg har også for længst droppet fancy tandbørster med el og print til fordel for det man ved virker: kaffe. for evigt. altid. svigter dig aldrig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, hvad skal man med det der moderne gøgl? Kaffe, det ved man hvad er.

      - Anne

      Slet
  4. Til gengæld er der kommet juleskum i Netto!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sandt - så glemmer man ikke, at vinteren er på vej B-)

      - Anne

      Slet