søndag den 27. august 2017

Afsked-og-på-gensyns-dag.


.. Kunsthal Nord - en falden engel. 

.. Gabels Torv, en box med kunst af fotografer, digtere, malere, keramikere og musikanter med navnet Thomas. Og to, der hedder Mads. For det giver også To-Mads, som skaberen sagde. 

.. Grønlandsk minikoncert-teaser med aftenens country-pop dou, i Musikkens Hus. 

.. Parade ved Utzon.


.. Tegne-snack hygge, mens kæresten ser livsvigtig AaB-kamp, indtil jeg listede over til sofahygge og fodmassage, som opvarmningen til mine "ugentlige 45 minutters", min kæreste har indført. Man er vel forkælet. 

.. Bøffer, fritter, sovs fra katon og Hell-boy.

.. som i min bog, må være tvilling med ham fra Sams bar. 


I dag flyver min kæreste på herre-vintur til Spanien, og derfor var igår dedikeret til hyggeligheder, god mad, nørderi og en tur i byen. Så med en god-tur kys i morges, er vi godt loadet op på rarheds-kontoen til han er hjemme igen. Det var simpelthen så skægt at opleve en masse nyt, og hjemvende til noget hyggeligt og afslappende som røde bøffer, massage og uendelig snak om alt det gak og gøgl, vi fik set dagen igennem - lige som vi kan lide det. Så ja, bor du i byen, og er du også til festligheder, kunst og show, kan jeg varmt anbefale at udnytte den sidste dag, at Aalborg Festival huserer i byen. Det er så dejligt med et pust - et gratis et endda (læs: Kæft, vi fik brugt penge i KBH)

Næste uge skal jeg derimod til Århus, og det falder tilfældigvis sammen med deres Festuge. Og det glæder mig til! Så hvis du har tips, så giv gerne lyd. 
Vi er der lørdag for at skulle i Teateret, og satser pt på en tur til TooManyLeftHands-Gadefest i Tivoli først, men har du et bud på noget andet godt, så sig endelig til.
Og kryds lige fingre for sol, ikke? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar