fredag den 10. marts 2017

Dinner & a show


Jeg er så heldig, at jeg skal på to dates denne weekend. Og begge dates involverer en middag og en forstilling. Jeg starter fredag ud med en date med den pæne mand - vi skal spise ud og derefter i teateret og se 'Drengen der ville være vægtløs'. Det bliver hyggeligt med dejligt selskab, liveunderholdning og evt en smule fingerfletteri. 
Dagen efter starter A, E og jeg ud med en middagsforstilling på teateret. Denne gang er det 'Gummi T' på scenen - E og jeg har inviteret A, som den del af hendes julegave. Efterfølgende står den på frokost på Meat. Det bliver så skønt. Kan slet ikke få armene ned - søde søstre, sladder og lækker mad, hvilken lykke. 
Jeg har set sådan frem til en weekend i selskab med min yndlings mennesker, og når man så får underholdning leveret og maden serveret er det ualmindelig svært, at være andet end begejstret. 

 - K

Ingen kommentarer:

Send en kommentar