torsdag den 12. januar 2017

Noget om ikke, at kunne styre sin brandert.












Har aldrig været min stærke side. Heller ikke når det kommer til min udsalgs-brandert. Dette er blot et udsnit (!) af hvad jeg har formået at erhverve mig siden d. 2 januar, hvor jeg første gang satte benene mellem de gule prisskilte. Dertil kommer både et par cowboybukser mere, 3 x gaver til søde mennesker der skal fejres, den smukkeste orkidé, et besøg i Tiger der gjorde mig 122 (jaja, 2 pr. pose dú) kroner fattigere, og en endags-tur til Flensburg med 2 x cafémad - og ikke mindst grænsehandel, hvor der som altid blev købt et snolder og vin-lager, der ikke just er i den sparsommelige ende. Nårh ja, plus det løse, et utal cafeture og svinsk meget Blue Keld, inden jeg fik byttet min kulsyrepatron. Men det er vel ok, når man får panten tilbage ikke?

...

Er der nogle, der har antabus på lager?

2 kommentarer: