mandag den 19. december 2016

En sækfuld chokoladeglæder, tirsdags-vin og klistrede opdagelser.

Ja, lidt af det og meget mere gik sidste uge med. En god en af slagsen, men ret så grå. Tågen har nemlig lagt tungt over Aalborg og har været temmelig uhandy på cykelstierne i mørket på vej hjem fra job, især ned af Skansebakken. Men ingen klager herfra. Så længe sneen holder sig borte, er min julestemning bevaret. 
Billedstorm fra de sidste syv dage kommer nemlig her.

Dagene gik med at jeg bla. fik:


.. Haft en overordentlig hyggelig aften med yndlings K. 
.. Smilt over hele hovedet over min kæreste brugt arbejdstid på at lege med vores par-LEGO-figurer, som står på hans kontor.

.. Vistiteret Bogø med veninde, som noget nær fast tradition, når der skal hygges herhjemme - dovenskab længe leve.
.. Fået forærende 1 meter lange sugerør.
.. Været på Juledate med café-udsigt til skøjtebanen og den hyggeligste teatertur. 


.. Fundet uskøn kombi af halvåben, udløbet deodorant og tyggegummi i bund af taske. 

.. Smugspist lakridser i aftenvagten. Tjansen som mundskænk ér bare hård, men nogen skal tage den, var vi personaler enige om.

... Fået et udsalgstilbud på en af favoritsnacksene, der var lidt svært at modstå. Især når der både var med hasselnødder, cookies'n'cream og hindbær-chokolade. Ups. 

.. Hygget mig med MetroExpress jule-facts.
.. Været til den hyggeligste glögg-julehyggedag hos de gamle, med K og vores søde mænd. 




2 kommentarer:

  1. al den slik og kage... nu er jeg lækker sulten... ikke godt... alt er jo lukket nu.
    hvornår bruger man 1 m lange sugerør?

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt spørgsmål!
      Når man vil, er mit bud (;
      - A

      Slet