onsdag den 12. oktober 2016

Oktobers første glimt.

Den første oktober uge fløj afsted, synes knap jeg fik et ben til jorden. Igen igen. Sådan er det tit for tiden, så jeg er bagud, også med postningen af det her indlæg. Nå pyt, ugen var skøn og I får fraklippene her, af dagene der gik:

Jeg fik brugt sidste uge på at:

.. Blive ældre. 26 år og snotforkælet.
.. Arbejde aftenvagt med e-nummer tapas som belønning. 

.. Drukket kaffe med den søde K.

.. Ruineret mig selv på udsalgsshopping. 


.. Blevet mindet om, hvor højt jeg elskede denne bog, som barn. 

.. Blevet fejret behørigt til fællesfødselsdag med K og vores alt for dejlige familie. 

.. Set Arthur og Julemanden. Det er aldrig for tidligt til julefilm, vel? 

.. At lege Bagedyst med beboerne. 

.. Modtaget sjoveste gave længe på mit dørtrin, fra gammel veninde, med alskens interne gaver. 

.. Fået fredagsbøffer, der var noget nær levende. Det er lige godt hver gang! 

7 kommentarer:

  1. Det er ALDRIG for tidligt at starte på julefilmskiggeri :)
    Og sikke en skøn uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, for katten da; dem kan man ha' fornøjelse af på alle årstider! Ho-ho-ho....

      Slet
    2. Jeg har fuld opbakning kan jeg høre! :D

      - A

      Slet
  2. Forsinket tillykke! Hvor skønt at blive snotforkælet :-) Jeg håber bare, at den der gave på dørtrinnet var pakket ind, så ingen sarte sjæle led overlast ? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - forkælelse er skønt. Og den var - gudskelov - i pose med en masse andet fjol (;

      - A

      Slet
  3. Jaaa, det er jo den rigtige forside på 'Glaspusterens børn' – akkurat som jeg husker den! Har den også de der træsnit-billeder indeni? Eller husker jeg helt galt?

    Og i øvrigt, elsker 'e-nummer tapas'. De bedste tapas i verden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er nemlig helt den rigtige :D Er så glad for den!

      Og jeg er ganske enig - det er jo sand gourmet <3

      - A

      Slet