fredag den 21. oktober 2016

Future Day


Idag har jeg fri. Og jeg er inviteret til 'Future Day'. Det var jo egentlig den rigtigste 'Future Day' sidste år. I år ser vi så bare en film, om en rejse fra fortiden til fortiden, eller hvordan nu den går. Pointen er, at jeg fik en undskyldning for at købe en bedårende værtsgave, og ligge på sofaen hele dagen, mens nogle af de bedste filmen ruller hen over skærmen. Den slags skal man ikke kimse af. Jeg bliver aldrig træt af de film. 
Håber I har en lækker fredag foran jer. Jeg ser frem til firkantede øjne, tapas og dejligt selskab - på skærmen og i sofaen ved siden af. 

God weekend!

 - K

1 kommentar:

  1. Lyder super hyggeligt og afslappende :-)
    Jeg elsker også dens slags grounding.
    Selv har jeg leget med Halloween makeup masker og negle på min blog og så har jeg en syg kat at passe godt på.
    Håber du kan nyde weekenden og samle fornyet energi:-)

    SvarSlet