onsdag den 2. marts 2016

Sidste uges hverdagsglimt.


Dem får I her. Det var en al for skøn uge, hvor jeg fik venindehygget, familiehygget, kærestehygget og søskendehygget til den store medalje, ind mellem job og fornuftsærinder.. Hvilket gjorde, at sidstnævnte blev nooooget nedprioriteret. Job og hygge er sgu bare vigtigere end vasketøj. Også selvom man burde være en god nabo, rydde op efter sig og ikke leje sig ind på fællestørresnorrene i ugevis. Nå. Må blive voksen en anden dag.

Ugen bød på, at jeg fx fik:


.. Kit på herligt onsdagsvisit til bagte æbler og vi-gider-ikke-på-aftenvagt-hygge.

.. Haft ild i kortet og forkælet mig selv. Med ny taske. Sodastream patron. Cafebesøg x 5. Valentinsdateri ink. brunch og museum for 2. Bogudsalg. Gaver til 3 mennesker. En ny foundation. En minihakker. Og og og. Livsnyderufornuft er bare skønt.

.. Og nårh ja. Lidt take-away fik jeg også købt. Ups. Men med halvsløj veninde på visit, var det for fristende. Vi tænkte at det var bedst at forholde os i ro, droppe madlavning, bestille udefra og se Sex And The City.. man skal jo ikke udfordre fysikken for meget, når man er syg, vel? 

.. Hentet vasketøj op fra tørre-rummet en lille uge for sent. Fordi jeg lige fik travlt. Og var doven. Men så var der sgu ikke flere leggins rene - og gad ikke vaske dem op i hånden. Man kan jo tvinges til fornuft, når alternativet er mere husarbejde.

.. Spist chokolade og set Friends - har ikke set det, siden jeg boede hjemme, så kunne slet ikke huske det. Men hey; Chandler er stadig sjov.

.. Fejret mor med resten af familien via værtens lækre fiskemousakka, gavefest, lækker-lækker kage, puslespilslæggeri og evig hygge.


.. Fundet tilbud, jeg godt kunne afslå i postkassen. 

.. Søndagshygget med stempelkaffe i massevis.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig uge - Jeg er især fan af det glødende kort og fiskemousakkaen!

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den smagte ualmindelig skønt - kortet var knap så meget sagen :p

      - Anne

      Slet