tirsdag den 9. februar 2016

Jeg føler mig fatsvag når..


.. jeg ringer på egen hoveddør efter endt aftenvagt.

.. jeg ikke får ulækker makrelskraldepose med ud, selvom den stod og spærrede for døren.

.. Jeg ikke får lukket min tegnebog, før jeg smider den i tasken, og må bruge tusinde år på at finde mønter blandt afsindigt taskerod.

.. Jeg må gå 6 gange mellem køkken og stue, kun for at huske, at hvad jeg glemte ligger i soveværelset.

.. Jeg glemmer, at min skraber ligger løs i håndtasken, og ender med et gansk pænt snit på fingeren.

.. Jeg booker for mange aftaler, og bliver lidt presset. Fordi jeg tror jeg er for fin til, at bruge kaldender. 

.. Jeg ikke kan huske mit kortnummer og må rejse mig fra senge, når jeg internetshopper. 

.. Jeg glemmer den madpakke på køkkenbordet, som jeg har glædet mig til. 

10 kommentarer:

  1. Netop af samme årsag er jeg holdt op med at spise markel i tomat...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror jeg elsker makrel for højt:O

      - Kit

      Slet
  2. Elsker elsker elsker disse indlæg :)
    Hihi den med skraldeposer kender jeg godt. Gjorde det engang med laks og den bummer laver man ikke to gange :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du rar, tak (:
      Det er altså dumt, men åbenbart uundgåeligt(;

      - Kit

      Slet
  3. Makrelskraldeposer er bare det klammeste :-( Og pas så lige på med den der skraber! Læste en gang på en anden blog om en, der skar spidsen af en finger og måtte en tur på skadestuen og måtte bandageres godt og grundigt - altsammen i Frankrig og altsammen pga en dum, løs skraber i en håndtaske :-( Er til gengæld ret vild med, at du ringer på din egen dør ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg ville nogle gange ønske, at jeg ikke kunne mit kortnummer udenad! Jeg fik endda nyt kort for mindre en måned siden, og allerede sidder det der bare og bruger hjerneplads i stedet for (sikkert) meget vigtigere ting - det gør det bare lidt for nemt at internetshoppe indimellem... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan stadig det gamle, så tror stadig det er gangbart indtil, at det bliver afvist. Må træne lidt mere (;

      - Kit

      Slet
  5. Ej, altså, den med overbooket kalender, den kender jeg godt!... Og jeg ved faktisk allerede når jeg laver for mange arrangementer, at jeg kommer til at aflyse. Det er ikke godt...
    Jeg føler mig fatsvag når jeg stiller et spørgsmål og ikke hører efter hvad der bliver svaret, og så må spørge én gang til.... Suk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, ja. Den med spørgsmål kan jeg også finde på. Ikke det smarteste i verden (;

      - Kit

      Slet