søndag den 6. december 2015

Ord, vin og kunst - en anbefaling.






I torsdags havde jeg taget godt selskab under armen til ovenstående arrangement i KunsthalNord. 
Det resulterede i en ualmindelig hyggelig aften, hvor jeg grinte så meget, at jeg næsten måtte forlade salen. Ved ikke liiige om det var formålet, da Jesper og Jexper gik igang - men det var hvertfald, hvad der skete. Gudskelov var der fri vin i pausen, så jeg kunne komme lidt på rette køl til anden halvleg - og udstillingen var både flot og spændende at se. 
Næste del af arrangementet bar heldigvis også præg af noget mere ro. Den bestod nemlig en række fortryllende rejsefortællinger; kunne have lyttet til Maiken i timevis, hvis jeg måtte.

Arrangementet kan I ikke nå at få, da det var en engangsfornøjelsen - men Misanthropologi-udstilling står der nogle uger endnu. Så bor du i nærheden, og har brug for et afbræk i juleshoppingen, så anbefaler jeg, du kigger op. Der er fri adgang mellem 11-17 alle hverdage.

God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar