torsdag den 26. februar 2015

Vis os dit taskegøgl!




Vi blev tagget på instagram til "vis din taskes indhold"-leg, og tænkte I på bloggen måske vil kigge med?

Ja, vi må jo så konstatere at vi, fremfor det tøsede, pinligt rene "jeg går bare ikke ud uden min økologiske smoothie, min lyserøde mini-ipad og uundværlige neglefil"-taske, mere har en "jeg får nok brug for en deo efter cykelturen, et plaster efter at have brydet med en borger i aftenvagten og lakridser til at underholde mig på gåturen til Netto"-taske. 
Men sådan er det at være praktisk gris. Det kunne dog være rart at vide, hvorfor at bonner, mønter og uanede mængder krummer forfølger en, som var man forbandet? Findes der en kur mid den slags?

Vil du vise hvad du har I tasken? Smid gerne en kommentar, kunne være hyggeligt at kigge med!

8 kommentarer:

  1. Der ikke krummer i min taske. Men så er der så meget andet! Kedelige bon'er og aldrig dem, jeg skal bruge. Lakridspastiller i løs vægt, fordi de er faldet ud af æsken, som nu ligger tom og skæv allernederst. Sukker fra de sidste 3-4 caféer/restauranter jeg har besøgt. Også selv om det ligger flere måneder tilbage. Plus alt det andet mere almindelige :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, fed ting at rapse med - sukker er jo usædvanelig dyrt at købe i supermarkedet ;)
      Lakridser i taske-foeret kender jeg al for godt!

      - Anne

      Slet
  2. Hvis I finder en kur mod bjerget af boner i alle tasker og punge, så send venligst tippet videre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover, det går ikke udset hen, hvis det er!

      .- Anne

      Slet
  3. Hehe - Jeg er ikke høj nok til mit indhold kan være på et billed, og slet ikke i perioden hvor der er regnbukser og gummirøjser i den også :-)

    Tror det eneste fornuftige er mine mandler, ellers skriger alt i en anden retning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du må op at stå på en stol, må du )

      - Anne

      Slet
  4. Hø hø- det øverste billed er helt klart K'S taskebilled

    SvarSlet