torsdag den 28. august 2014

Drogens vital


Vi har været så heldige, at få lov at teste vitaminer. 
Vitaminer af mærket Drogens vital - en ny vital-serie på apoteket. 
Før i tiden har vi begge spist vitaminer, dog kun i kortere perioder af gangen Det var en oplagt mulighed for, at få gjort lidt mere ud af det der vitamin-spiseri. Det har været ret nemt, da der står anvisninger på hver enkelt emballage - der er udførlig beskrivelser af indhold, antal og hvad de enkelte tabletter bidrager til. Så er der ingen undskyldning. Vi har dog ikke fået teste dem alle endnu, men vi har især været glad for multivitamin med urter og tyggetablterne med D3-vitamin. Dem har vi flittigt indtaget hverdag, selvom det er lidt underligt, at skulle tygge vitaminer. Smagen er dog ikke slem - smager som appelsin-versionen af Pez. 
Så nu er det bare, at læne os tilbage og nyde godt af det positive, som de forhåbentlig bringer med sig. 

2 kommentarer:

  1. Uh, ikke en dårlig ting at få lov til at teste. Jeg var lige inde og læse lidt - D3 lyder lige som noget jeg har brug for, med mit sølle immunforsvar. Og så kan min kæreste, som virkelig ikke kan lide at sluge piller, være med på vognen også. Vi må hellere en tur på apoteket når vi runder den første. Tak for godt tip! :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også i gang med at teste - dog ikke tyggevitaminer. Synes, det er ret overvældende at gå fra 0 vitaminpiller om dagen til 12 stk (4 forskellige 3 gange om dagen), men indtil videre er jeg ret begejstret. Føler, jeg har fået ny energi, hvilket selvfølgelig kan hænge sammen med mange forskellige andre ting også, men jeg lader tvivlen komme Drogens Vital til gode :-)

    SvarSlet