onsdag den 5. februar 2014

Om prioritering og tingfinderi.




Så er jeg igang med valgfags-perioden, inden BA-skrivning. Starter ud med "Fordybelse af ergoterapeutiske modeller", og novra, der forventes meget læsning - en sølle bogs penge til idag alene. Må nok hellere et smut på biblioteket, og lede efter alle de bøger, vi skal bruge(...som de forventede vi købte, dengang på Modul 1 *host* har da hele ehm.. 5 stk. ud af de 25 *host*. Nogle der sagde slacker?)
Nu må vi se, om de er til at skaffe - idag skjuler jeg mig vist bare på bagrækken, og håber de andre har noget klogt at indvende.

Billederne ovenfor er forresten fra igår, hvor jeg og min gode barndomsveninde, brugte dagen på at hygge på café og fejre hendes 25 års fødselsdag. Gaven gemte på et armbånd, hvor da jeg så i butikken, straks tænkte på hende. Og ganske heldigt, var det lige i skabet - rigtig skønt. Det er vel sådan noget, 20 års venskab kan.

God onsdag til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar