lørdag den 9. november 2013

Købt kærlighed.



Øj, hvor jeg er vild med mit nye bord. 

Havde længe været enormt træt af det gamle, så da jeg skulle tilbage til min nyrenoverede lejlighed, tænkte jeg at nu skulle det være. Jeg har brugt et par år på at gennemsøge diverse genbrugsbutikker og dba, efter et retrobord med linoliumsplade, men det er ikke lige nemt at finde (hvertfald ikke til rimelige penge - og slet ikke i Jylland). 
Men pludselig var der et, og så endda i Aalborg. I den Den Blå Kommode på Frederikstorv, blev jeg forelsket.
Dog havde jeg ikke lige pengene, til at slå til med det samme - men gudskelov stod det der stadig, da jeg stak forbi flere uger efter. Og mit held var øjnesynligt ikke opbrugt den dag. For butikken skulle have solgt lidt ud, for at gøre plads til et nyt læs, så jeg fik bordet for sølle 500 kr. - et sandt kup (Især når ens søde forældre endda tilmed sporsonerede et tilskud, som en "ekstra-fødselsdagsgave").

Så nu, efter månedsvis af sukken efter herligheden, står den i min stue. Hvor er det dog skønt! Og når mit københavnerskab forhåbentlig bliver smækket på væggen ovenfor, så bliver det helt perfekt.

16 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå at du er glad for det bord, det er også for fedt :-)

    Kh Camille.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - jeg synes også det er rigtig fedt :D

      - Anne

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, ikke? (; Jeg er så glad for det.

      - Anne

      Slet
  3. Har du et postkort stativ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også SÅ glad for det - det er ikke så nemt at skaffe sig jo (:

      - Anne

      Slet
  4. Det bord kan jeg da godt forstå, at du er glad for, det er jo super fedt! Og hvor heldig har man lige lov at være, at butikken sælger ud...?
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have :D Jeg synes også jeg var enormt heldig, skæbnen var vist på min side den dag!

      - Anne

      Slet
  5. Det er vildt fedt. Godt det fik nyt liv hos dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også rigtig glad for, genbrug rocks :D

      - Anne

      Slet
  6. Sikke dog et fint bord:-) og sikke en fin blog, glæder mig til at følge dig fremover..

    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi glade for du synes, dejligt du vil følge os :D Og jo tak, jeg er også selv så glad for det!

      - Anne

      Slet