fredag den 11. oktober 2013

Efterårsferie.


Min efterårsferie er lige startet. Og jeg elsker den allerede. Om lidt skal jeg besøge Lange - vi skal hygge med film, suppe, varm cacao og masser af nørderier. Vi er begge igang med at skrive, hvilket optager en masse af vores samtaletid. Onsdag snakkede vi til klokken 1, og vi var slet ikke færdige, så vi har begge glædet os til at slå os løs igen i aften. 
Resten af ferien skal gå med skriverier, oprydning og lidt besøg. Mor kommer og hjælper mig med at samle min fødselsdagsgave mandag, så det bliver dejligt. Nu vil jeg pakke sammen og hoppe på cyklen.

Håber I får en dejlig fredag!

6 kommentarer:

  1. Efterårsferie er lykkeferie. <3 Skønt! Jeg håber, din ferie bliver et perfekt pusterum.

    Og åh, billedet i dette indlæg er betagende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i - den virker i hvert fald allerede ret fantastisk (:
      Og tak, det er fra buskende der følger blokkerne hvor jeg bor.

      - Kit

      Slet
  2. Virkelig smukt billede! Og ja, efterårsferie er det bedste. Har selv kun fri søndag, mandag og tirsdag, men jeg får besøg af min far og min søster, og så skal vi råhygge i tre dage. :) God ferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tine - det er dejligt med lidt grønt omkring sig, selvom man bor i beton.
      Lyder som den hyggeligste mini-ferie. Det er altså bare så dejligt at være sammen med familien (:
      Håber I får en skøn ferie sammen!

      - Kit

      Slet
  3. Rigtig god weekend og efterårsferie!

    SvarSlet