tirsdag den 30. juli 2013

Lidt mere ferie.







Igår havde vi en rigtig lækker dag i Zoo. Det er altid en succes at glo på dyr, babyer og planter i massevis. Der var rigtig mange dyrebørn og det var vi begejstrede for - faldt især i svime over den lille elefantbaby. Den var sød! 
Vejret var lækkert hele dagen - måske endda lidt for lækkert, så vi kølede ned med lidt is og en masse små ophold i skyggen.

Nu er det snart ved at være slut med Københavner-ferie for os i denne omgang. Vi har lige endnu en dag, som skal bruges til besøg i RC, oprydning, lækker mad og en smule afslapning. 

8 kommentarer:

  1. Kære Anne og Kit.

    Altimens I har føjtet rundt i Kbh, har jeg huseret i jeres hjemegn (eller i hvert fald næsten.
    bla. har jeg været i Jeppe Aakjærs kunstnergård Jenle ved Skive. Her fandt jeg noget, jeg virkelig kunne relatere til, og som jeg ved I også vil kunne forstå.
    I kan finde det inde på min blog, via det her link:
    http://sissesofie.blogspot.dk/2013/07/dedikeret-til-anne-og-kit-og-andre.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære SS.

      Vi bukker og takker. Det var lige noget for os, selvom vi ikke aner hvor fanden Skive er..
      Håber du nød jylland (:

      - Anne & Kit

      Slet
  2. Åh, hvor skønt! Det er jo et af mine yndlingssteder i København. Jeg er også vild med elefantbabyen - og flodhesten og giraffen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Giraffen er ikke min yndlings, men de andre 2 er så bedårende! Det er virkelig også et skønt sted - var meget begejstret (:

      - Kit

      Slet
  3. Ej hvor sjovt. Min kæreste og jeg har årskort til Zoo. Og da vi i dag hoppede i skoene og ud af døren for at tage afsted, så begyndte det at øsregne lige da vi havde låst vores cykler op! Hvor typisk. Men det ser ud til I havde en fin tur! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde vi bestemt. Vejret var lækkert, men også lige i det varmeste (:

      - Kit

      Slet
  4. Zoo er virkelig den bedste sommerbeskæftigelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i - ville ønske, at jeg var bedre til at komme afsted lidt oftere (:

      - Kit

      Slet