fredag den 7. juni 2013

En dejlig dag


Igår var virkelig en dag, som gik lige efter mit hoved. Efter at have tulleret rundt her hjemme det meste af dagen, besøgte jeg en underskøn kolonihave. Jeg blev traktere med alverden lækkerier -  kolde øl, burgere, kaffe og citronfromage!(Vejen til mit hjerte går direkte gennem citronfromage). Vi spiste aftensmad i det lækre vejr. Elsker den stemning er hersker i sådan en have. Efter mange timers hygge, solskin og snak, var det tid til at vende snuden hjemad. 
Jeg var alt for mæt og glad til at overveje søvn, så tændte mit tv, da jeg kom hjem. Til min store glæde viste tv 3 'The Naked Mile', (Sofistikeret filmsmag. I know) - endelig noget tv, som var værd at blive oppe for.

Alt i alt en helt vidunderlig dag.

2 kommentarer:

  1. Åhhhh Citronfromage!!! Be still My heart <3 jeg elsker det, så længe det er hjemmelavet, med ægte citroner og masser af syndig fløde, og ikke kommer fra en Dr. Oetker pose, og er neongul...

    Hæ hæ... Hvor er du sød, jeg så godt den var der igår, og sad og bandede over hvad det var for noget at sende, når jeg endelig havde lidt tid til tv-kiggeri - endte med at gå i seng, hvilket nok også er det bedste, når man har en fræk dreng der gerne står op omkring kl.5 :S

    - Maj :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var hjemmelavet og med masser af frisk og lækker citronskal - perfekt efter min smag <3 Jeg kunne tage bad i den dessert, hvis det havde været upassende.. og spild af mad.
      Ja, man må jo passe sin seng, når deres en sød lille en, som skal have opmærksomhed fra daggry af (;

      - Kit

      Slet