fredag den 3. maj 2013

En af den slags dage..


.. Der starter usandsynligt tidligt fordi jeg ikke fik slået min alarm fra igår.

.. Hvor jeg vågner op, og indser, at jeg desværre ikke arbejder hos RC og kan få 70% rabat, det var ellers en vidunderlig drøm. 

.. Jeg har glædet mig rigtig meget til. 

.. Hvor jeg kommer i tanke om, at jeg så en eller anden bizar stripper-reklame med Mikkel Hansen den anden dag. Kan det virkelig passe? 

.. Hvor solen skinner fra morgenstunden og fuglene pipper om kap uden for mit vindue. 

...  Der kræver morgenmad ala den på overstående billede. Mon der er nogen der har handlet ind til det, siden sidst jeg kiggede i køleskabet?

.. Hvor jeg burde gøre klar til gæster, men i stedet lægger ud med at vindueshoppe i håb om, at jeg finder noget der er gratis. 


God fredag til jer!

2 kommentarer:

  1. Mmh, peanutbutter og banan <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en virkelig god kombi - jeg kan ellers ikke fordrage banan, men sammen med peanutbutter, smager det som en drøm.

      - Kit

      Slet