mandag den 4. marts 2013

Langsomt, men usikker fremad

Et muntert frimærke, til et knap så muntert brev
Jeg synes jeg trænger til, at få lidt voksenpoints på konto, og i min verden, er den nemmeste vej til voksenpoints oprydning. 
Både de fysiske roderier som pryder mit hjem, men også den slags roderier, som består af uløste opgaver, rodepapirer, aftaler, breve der skal sendes og ting der skal følges op på.
Så jeg var oppe kl. 07.32 for at fylde/tømme opvasker, sortere tøj til vask, pakke pakke til afsending, hente frimærke til brev og oprydning i køleskab. 

De er selvfølgelig kun en minimal rids i det store isbjerg, men fremgang er fremgang!

2 kommentarer:

  1. Jeg kender godt det, med de bunker som har ligget lidt og til sidst så ender det med, at man bare overser dem :( - jeg synes også at jeg har en masse småting hist og her, som jeg skal have fat i.
    Og så det frimærke.. Det er uden tvivl det sødeste jeg har set :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også det jeg gør, så det kræver også virkelig at jeg hanker mere end en lille smule op i mig selv!
      Jeg blev blev også helt vild af lykke, da jeg så det (:

      - Kit

      Slet