mandag den 11. februar 2013

Boligønske ★


Jeg drømmer om, at få et badekar - på løvefødder.. eller sådan et i træ. (Ville faktisk kunne nøjes med sådan et pilråddent grønt et fra en hestmark). 
Særligt, når jeg kommer hjem efter en lang gåtur i skodvejr, som i dag, føler det er det eneste som ville kunne helbrede mine forfrysninger. Har faktisk altid ønsket mig sådan et. Det bare være det ultimative luksus.
Folk som har badekar nævner ofte for mig, at de 'nærmest aldrig bruger dem' som om, at det er en stor ulejlighed at slappe af i varmt vand, med lydbøger og skumbad. 
Er sikker på, at det bare prøver, at neddysse hvor skønt det er, så jeg ikke bryder ind ved dem og bader, mens de er ude af huset. 

2 kommentarer:

  1. Jeg kan så enten trøste eller hovere med, at jeg nærmest bor i mit badekar... Især om vinteren. Når jeg bliver rigtigt voksen, så skal jeg også have sådan et kæmpe ét, hvor man kan ligger med hele kroppen under vand på én gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er svineheldig, og jeg bliver vild af misundelse - men i det mindste forsøger du ikke, at skjule hvor vidunderligt det er.
      Jeg skal altså også have et en gang!

      - Kit

      Slet