mandag den 12. november 2012

Mandagsærinder.



Jeg har set mig nødsaget til, at forære mig selv en tidlig julegave. I sidste uge afgik mit elskede Remington glattejern nemlig ved døden (alderdom er mit bud), og jeg har derfor idag været inde og købe en erstatning. Man er så godt som tvunget, når man som mig har krøller og stadig insistere på at have pandehår - så er sådan et temmelig uundværligt (I skulle tage at se mig med uglattet pandehår - ligner en overfrisk musiklærer med trang til rytmik, lejrbål og fællessang på "jeg-arbejder-med-mennesker" måden - ikke så bestræbelsesværdigt). Gudskelov havde Matas skåret 1/3 del af prisen i denne måned, så kunne gå derfra kun 200 ,- fattigere. På dullegrejsposten har jeg ingen dyre vaner, heldigvis. Derefter var det tid til at få lidt varme i kroppen, så mig og Babysnif lagde et smut forbi Klostertorvet - vi var enige om, at en cafétur måtte være på sin plads efter en hård mandag-skoledag. 
Nu vil jeg igang med at rode køleskab og fryser igennem for at se hvad jeg skal have aftensmad - men mon ikke der gemmer sig noget godt?

2 kommentarer:

  1. Det sker desværre af de afgår, efter noget tid D:
    :)

    -sineolsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, desværre - så må man på jagt (:

      - Anne

      Slet