fredag den 3. september 2010

Niceness

Niceness
Niceness by venterpaavin

Ønske-outfit til fredag.

2 kommentarer:

  1. Iiiiiiiiiiiiiiih jeg har en top i slik gul leopard.mønster, den er såå digg!

    SvarSlet
  2. Ja, det kunne jeg forestille mig (:

    - Kit

    SvarSlet