Ønske-outfit til fredag.
Iiiiiiiiiiiiiiih jeg har en top i slik gul leopard.mønster, den er såå digg!
Ja, det kunne jeg forestille mig (: - Kit
Iiiiiiiiiiiiiiih jeg har en top i slik gul leopard.mønster, den er såå digg!
SvarSletJa, det kunne jeg forestille mig (:
SvarSlet- Kit