lørdag den 4. september 2010

040910


Jeg bliver meget snart meget gammel. Det glæder mig ikke til. Glæder mig til Took it - til musik, druk, stemning, Aarhus og evig glæde. Håber tiden går hurtigt, så den ikke virker så lang.
Nu vil jeg læse videre i Lolita og nyde der er weekend lidt endnu.
God lørdag til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar