onsdag den 27. september 2017

Jeg ved, jeg snart bliver en gammel idiot, når jeg


.. kortvarigt irriteres over 15 årige der hamre bajere i bussen på hverdage, trods jeg for ti år siden, havde det som fast ugentlig beskæftigelse på vej til "gaden".

.. for nylig får forklaret hvad Kadashians er, af min lillesøster og bare siger: "Så det er folk der er blevet rige via deres familie, og så har fået et program, ligesom Nicole Richie og Paris Hilton gjorde?" - et program hun sjovt nok ikké husker at have set, da det kørte.

.. tog mig selv i at synge Backstreet boys, og indså at da jeg så dem på deres første comeback-tour var jeg 15. Jeg bliver 27 på tirsdag.

.. får at vide af min kæreste, at ingen bruger frasen "at forgive rotter via gift" om at slå skadedyr ihjel.

.. hverken har TV eller Netflix abonnement.

.. når kolleger der er 10-25 år ældre, gang på gang siger: "Du har altid sådan noget ægte-varm-husmor-mad med, på madpakke"

.. ikke har set et eneste program med Gulddrengen, men er forarget over at folk med navnet Malte, nu er så store, de selv kan binde sko.

.. synes LOC er en frækkert i Absinth-videoen og nu ser helt fjollet ud. 

.. er begyndt at nægte, at bøje mig med efter mønter fra 5-kroner og ned after. 

6 kommentarer:

  1. Hvis du stikker en pakke chokoladekringler ned i tasken også, så tror jeg du er ved at være der! Men jeg joiner dig bortset fra det gerne. Jeg tror jeg hører helt indenfor vintage-kategorien, men jeg er også lidt(!) ældre end dig!.... *HOST*

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg negler lokumsruller og kuglepenne på job, tæller det? Og de små chokolader på cafe ryger faktisk i tasken 😳
      Er dog ikke begyndt at rapse i Brugsen - det må være punkt to 😆
      Vil du med?

      - A

      Slet
  2. Jeg har følt mig som en på 80 år i de sidste 10 år... Måske vi skal lave en klub.. Ha ha...

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Ja, eller jeg troede hvertfald det var en vældig normal formulering :p

      - A

      Slet