søndag den 6. august 2017

Om at være kandidat med og uden 12-tal.





Som nogle af jer måske husker, fik jeg i 2015 min proffesionsbachelor. I mellem tiden har min søde, kloge studieveninde brugt årene indtil nu, på at tage en overbygning på uni, og kan derfor nu kalde sig kandidat med et 12-tal på beviset. Og det mener hun åbenbart også jeg kan, sådan næsten i hvertfald. For da hendes studietid har været en smule turbulent med stress og andre yderfrakommende sager, har en del af hendes projekter foregået solo, hvorfor jeg tilbød mig lidt som sparringspartner. Masser af kaffe, sladder og hygge har fyldt de få timers korrekturlæsning, eksamenstræning og idéudveksling, og det er absolut noget jeg har gjort af lyst. Alligevel tog hun mig med bukserne nede, og har købt mig ovenstående RC vase i med-kandidatgave. Var helt målløs, både over betænksomheden og ikke mindst det søde kort. Det var alt for meget og helt fantastisk sødt af hende. Den fine karakter er jo ene og alene hendes fortjeneste, men hvor er det dejligt, at hun har værdsat mine indspark i en sådan grad. 

Det hyggeligste er dog, at hun har valgt, at bytte en dobbeltgivet gave fra sin fest, så vi nu begge har en matchende kandidatgave. Det er så fin en idé!

Så det ellers flotte bevis, kan hun beholde for sig selv - kortet fra hendes hånd, er helt sikkert mere værd på min køkkenhylde.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det utrolig skønt at læse om ♥
    Tillykke til jer begge, hehe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, mange tak søde Piske :D Dejligt, du kunne lide indlægget.

      - A

      Slet
  2. Hvor dejligt at hun har lyst til at dele med dig :-)
    kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så fin en gestus :D

      - A

      Slet
  3. Det er den fineste gestus jeg længe har været 'vidne' til - både fra din og din venindes side.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det var en fin kommentar <3 Tak.

      - A

      Slet
  4. Ej hvor fint. I lyder begge som fantastiske veninder ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ualmindelig heldig, synes jeg (;

      - A

      Slet
  5. Svar
    1. Tak Kristina, hun ér meget sød (:

      - A

      Slet