tirsdag den 5. december 2017

Julestemning, nisseri og popcorn-anbefaling.

Så blev det december, og allerede i månedens første tre dage, er der taget hul på lidt af traditionerne. Brunch på Helmuth med familien, jule-banko på job og nissehyggeligheder er blevet sat i spil, og jeg er begyndt at komme i stemning. Det kræver altid et smut i mit barndomshjem at opnå det, og efter den hyggeligste aften derude igår, nynner jeg med på  “Sneen falder” i bussen her til morgen.

Så en dag forsinket, komme her tilbageblikket på sidste uges fornøjelser.

Årets sidste november - og første december - døgn gik med, at jeg fik:

.. gaflet søde K til en date. Juledagene er travle for os begge, og har allerede hevet fat i hende og arrangeret den næste tøsedate. Heldigvis har vi også lige haft julebrunch og glögg-hygge, samt har hele juleaften og to familiejulefrokoster sammen, så vi får heldigvis også rigeligt kvalitetstid der. Men kan man få nok? Nej vel. 

.. venindehyggt på Klostertorvet og snakket kaffem kold. 



.. fundet en yderst hyggelig bonusgave, nu hvor min kæreste fyldte rund. 

.. som han fik, efter han havde modtaget sin årlige pakkekalender om morgenen, som han nemlig får hvert år, som fødselsdagsgave på dagen, d. 1/12

.. og desuden fået egen pakkekalender fra mor&far hjem; det er SÅ hyggeligt, både at give og få.


.. fået vin, sovs og kød, så hatten passede på Bistro V.

.. fundet popcorn-hit på job.




.. gået tre runder i brunchbuffeten på Helmuth, og været ligeså stor fan som sidst. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar