onsdag den 8. november 2017

Sikke en fest vi har haft, nu i nat.







Eller, rettere eftermiddag. K og min fælles fødselsdag løb nemlig af stablen i lørdags, hvor vores søde familie og skønne venner var samlet i boligselskabets selskabslokale. 
Normalt holder vi en damefødselsdag med vores mor, søster, kusine, mostre, faster og tante og en seperat med kerne-familie og venner. Men i år rystede vi posen og slog arrangementet sammen, med succes. 

En helt fantastisk hyggelig dag, hvor alle snakker med alle, der ryger en ramme dåseøl og tre liter vin på en eftermiddag, selvom selskabet bestod af 17 mennesker og flere af dem i bil, og de sidste gæster først lurer af efter 18.

Menuen bestod af smør-selv smørrebrød, skumfiduser og Vestfyen, Kit havde pyntet lokalet med alle cirkus-gøglede pintres-artikler og playlisten indeholdt mere Shubidua end radiohits.
Med andre ord, en fest lige efter vores hjerte - total provins-uformelt, fjollet og med lidt for enhver smag.
Heldigvis har vores gæster meldt tilbage, at de hyggede sig ligeså meget som os, så mon ikke vi gentager succesen næste år? 

Hvad med dig? Hvordan fejre du fødselsdag?

3 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det skønt ud og et stort tillykke til jer to skønheder:-)
    Jeg plejer at holde fødselsdag her på gården, alle kommer til kaffe og kage, så hygge vi, så spiser vi aftensmad osv. Mange overnatter, så kan vi være sammen og hygge.
    I år skal vi ud at spise på gourmet restaurant og nyde det.
    Rigtig smuk november til jer2 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, begge dele lyder også dejligt - jeg spiser også ude på selve dagen, med min kæreste :)

      Og tak for lykønskningerne og god weekend.


      - A

      Slet
  2. Det ser rigtigt hyggeligt ud, og et forsinket tillykke til jer begge to :-) Jeg er i gang med at tænke over hvordan jeg skal fejre min fødselsdag.

    SvarSlet