mandag den 6. november 2017

Om at vente på vin.



Det kan godt være, jeg endte i vin baljen både mandag aften og fredag og lørdag. Ikke desto mindre, glæder jeg mig helt fantastisk meget til netop idag.
Der skal jeg nemlig udløse min tøse-date-fødselsdagsgave fra yndlings-K, og det er en helt bestemt glædesting. Vi skal både have vin og lækker mad, siger hun, og hvad mere kan man ønske sig på en højhellig mandag? 
Vi hygger os altid helt ufattelig meget sammen, og der er ingen andre, jeg hellere vil bruge min mandag med, end netop hende, et par flasker rød lykke, tapas og pinligt dansk hiphop. Det er opskriften på succes, det ved jeg, efter mange år med hende som min favorit dig-og-mig-mod-verden partner in crime.

Jubii, hvor bliver det skønt. 

God ugestart til jer derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar