torsdag den 31. august 2017

Gaver fra hjertet #1 De hjemmelavede




Devisen om alt man giver, kommer tilbage til en selv, passer altså i nogen grad.
Min søde, hårdtarbejdende veninde (som jeg berettede om 'Her'), synes min mor nemlig fortjente en lille ting. Både fordi hun er dygtig og fordi hun er en meget god veninde, men også fordi vores mor elsker at have et nyt projekt mellem hænderne. Hun spurgte derfor mig, om hun kunne glæde hende med en form for tørklæde fra hendes hånd, som en lille bonus-kandidatgave.
Og velvidne om min venindes beskedne person og feminine stil, var jeg ikke i tvivl om, at det ville falde i god jord. Især fordi vores sirlige mor, naturligvis bladrede hendes facebook igennem for at matche nuancer og garnmønster, der passede netop til hendes farver. 

Så det var med stor glæde og forventning, jeg i fredags kunne overrække hende ovenstående kreation fra min mor. Ganske rigtigt blev hun nemlig både rørt og glad, og det var så fornem en opgave at være mellemled i denne betænksomme tanke. 

Jeg er altså heldig, at have så gode folk i mit liv.

- A

6 kommentarer:

  1. Så smukt og dejligt at hun blev glad. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, til begge dele - det var simpelthen så fin en idé (:

      - A

      Slet
  2. Svar
    1. Jaaa, hun er bare dygtig - vores mor hedder @hittepaasomhed på instagram, hvis du skulle få lyst til at se mere(:

      - A

      Slet