mandag den 17. juli 2017

Fiskefest, flødebolleræs og DreamWorks-lykke.


En pakket arbejds- og hygge uge er drevet forbi, og jeg har nydt dagene fuldt ud. Kender I det, hvor man føler man tidsmæssigt har fået ekstra meget ud af døgnets timer?
Jeg har, som jeg altid gør når solen vinder frem, faldet i farverige fiskeretter og brugt mest mulig tid med dem jeg bedst kan lide, og nedprioriterede huslige sysler, men det må indhentes senere. Dog ikke idag, for ugens skydes i gang med en gang job her kl. 12 og derefter familiehygge ink. flæskestegssandwiches og helt sikkert uanede mængder snak og hygge. Men en aaandet gang! Men nu er det uge 29., og der er mange dage endnu. I mellemtiden får I sidste uges glimt. 

Dagene gik med jeg bla fik:

.. afsluttet en 15-20 vagt med den hyggeligste latenight-dinner med K. 

.. Fået tæsk i minigolf og givet tæsk i 500.

.. fået serveret hjemmebagt squashkage og set rædsom, uhyggelig dokumentar med lillesøster E. 

.. Fredagshygget med dejlig veninde efterfulgt af kaffe-sladre marathon hos mig. 

.. Solskinshygget med bolcher og to-go kaffe efter en giga rejefest på Stygge Krumpen. 

.. Været i Hals og set Skansespil. Så hyggelig en dag og en virkelig flot forestilling!

.. blevet forkælet på job. 

.. gaflet mere fisk, med udsigt over vandet. 


.. blevet anbefalet at se "Sukkertoppen" og matchet chokolade til showet. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar