søndag den 17. april 2016

Og vinderen er..





Mig!
Helt uden, at deltage i nogen konkurrence. For jeg er nemlig så forkælet, at have folk til den slags, åbenbart. Ovenstående besked er nemlig netop modtaget, fra vores søde lillesøster. Og svaret er: "Det kan du tro!", for lige netop cafedates, er noget af de vi gør bedst i. Faktisk så meget, at vi fast en gang pr. måned har en cafeturs-aftale, så at få en forærende fra oven, er jo lige i skabet. 
Så nu smiler jeg over hele hovedet, selvom jeg spenderer søndag på job, fremfor hjemme i sofaen. Men hvad gør det, når man sådab bliver inviteret ud midt i aftensmads-pausen?

Men nu er kl. 20.30, så det er tid til at rejse sig igen og lave kaffe, sætte film på og skære søndagskagen ud, inden den står på vasketøj, sengeliggeri og rengøring, når beboerne skal til ro.
Men jeg lover jer, smilet holder helt til kl. 23! 

God søndag til jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar