søndag den 5. juli 2015

Kolonihavehygge




Hvert år har jeg muligheden for, at besøge en kolonihave. Og det vil jeg selvfølgelig ikke gå glip af. Ikke mindst fordi selskabet er sødt, maden er lækker og haven er dejlig - men særligt fordi det er den bedste form for selvpineri.
Det giver mig nok abstinenser til, at kunne bitches et helt år over, at jeg ikke har sådan et dejligt fristed. 

I år stod menuen på mormor-mad - lige som jeg kan li. Vi har fået citronfromage til dessert, de sidste par år. Det er noget nær min livret, så jeg glæder mig altid. Det er ganske enkelt hele den besværede cykeltur værd, at spise lige til jeg er ved at revne. 

Glæder mig allerede til næste år.

5 kommentarer:

  1. Det lækreste mormor-mad! Jeg må altså snart lave både forloren hare og citronformage - 2 mega lækre retter ;-)
    /Camilla - http://Cfashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. To virkelig geniale retter - så lækkert :D

      - Kit

      Slet
  2. Skuer mit øje et stykke forloren hare?? For søren hvor er det dog en lækker, men undervurderet ret! Lige så snart hedebølgen er ovre, tror jeg også, der skal en omgang mormor menu på bordet hjemme hos mig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det! Og føj, hvor var det godt. Du må i køkkenet :D

      - Kit

      Slet
  3. Det ser nu altså ret hyggeligt ud med en kolonihave ;)

    SvarSlet