lørdag den 27. juni 2015

Tip of the day, spar 40% på kedeligt tøj.


Ja, ok.. det ligner jo lidt en bunke vasketøj, men det er det altså ikke. 
Blot kedeligt tøj. Jeg rippede nemlig lige Bilka for basis-varer igår. De havde åbenbart to dages tilbud med 40% på hele textil-afdelingen, så rev lige en god røvfuld øko-tanktops, basis-bluser, et par leggins og en stak strømper med hjem. Uden egentlig at have råd som sådan. Men det er som bekendt, noget nær det keeeeeeedeligste tøj at bruge penge på, og nu er det skaffet til noget nær halv pris. Herligt! Så tippet er hermed videregivet.

2 kommentarer:

  1. Det kedeligste - men absolut mest nødvendige for at garderoben hænger sammen :) jeg gider heller ikke bruge penge på den del, men bliver nok snart nødt til det ;) Så lækkert når det kan findes på bud, måske jeg kan være heldig som dig en af de kommende dage hvor jeg tænker at skulle ud og ribbe et par sommerudsalg :)

    SvarSlet
  2. Haha, jeg trængte også - forvaskede toppe og huller i strømperne! Hurra for udsalg og god shoppetur!

    - Anne

    SvarSlet