mandag den 11. august 2014

Gammelt nyt!




.. eller nyt  gammel? Det er i hvertfald 2endhand. Jeg har på det sidste (dvs. siden den 1.) valgt, at lægge lidt energi i genbrugsshopping. Det har altid været min hobby, men har været for fattig til at dyrke den i en periode. 
Men efter som, at jeg har valgt at sælge ud af mit stel (for at få råd til stel) har der været lidt råderum. Jeg har valgt, at skille mig af med mit blå/hvide RC til fordel for det gamle Dagmar-stel fra RC. Og efter som, at det er udgået for mange år siden, kræver det også at man leder i brugtmarkedet.
 Der blev heldigvis også råd til lidt nips, og nogle bøger. Jeg køber altid tøsebøger i genbrug - kan simpelthen ikke stå for dem. Også selvom, at jeg ejer dem allerede. Altså ikke sådan, at jeg køber dem i flere eksemplarer. Men hvis de er for slidte eller beskadiget, kan jeg ikke nære mig. Så slidte og møre Bridget og Elegance kan nu blive skiftet ud med bøger, som rent faktisk har forsider - ja, alle sider faktisk. 
Det ville klæde min samling. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker brugte bøger og køber dem helst for de er rarere at læse:)

    SvarSlet
  2. Ih Altså! Tror jeg skal forkæle mig selv med lidt genbrugsshopping en af de nærmeste dage - det er ALT for længe siden kan jeg mærke når jeg ser dine billeder :)

    Smukke ting du har fundet ;)

    SvarSlet