torsdag den 9. maj 2013

Min dag


Efter en lækker morgenmad hos mine forældre, er jeg endnu engang hjemme i egen bolig. Om lidt skal jeg handle ind, for i aften kommer den søde Lange og en af vores dejlige veninder til spisning, sladder og måske et lille glas vin. 
Planen er noget noget med kylling - tænker umiddelbart kylling i asparges med gulerødder, selleri, grøn/hvid asparges og peberrod, og så en omgang nye kartofler som tilbehør, men nu må jeg se, hvad det lokale supermarked har, at byde på. 

Håber I nyder jeres dag - er hvert fald sikker på, at min fortsætter i samme vidunderlige retning. 

2 kommentarer:

  1. Årh, jeg kunne godt lige spise sådan en gang knækbrød med ost. Men jeg skal nu ikke klage - min kæreste lavede en (beskeden, men man må jo arbejde med det man har) gang morgenmad på sengen til mig. God resten-af-dagen og god aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var også bare så lækker - elskeelsker knækbrød.
      Morgenmad på sengen er da så dejligt, det er virkelig forkælelse på højt plan - uanset størrelsen på måltidet (;
      Håber du får en dejlig weekend, Tine (:

      - Kit

      Slet