tirsdag den 15. januar 2013

Top 5.



Gårsdagens niceness:



  • Søskende-daten ink. svinegryde, Børnene i Bulderby, varm kakao, stearinlys og skønt selskab.
  • Heltedåd udført af fremmed studerende, der tilbød mig en kop af hans dampende varme stempelkaffe på skolen kl. muggen røv, da han kunne se jeg havde været ude i snevejret. Det var sgu fornemt.
  • Indsendt ansøgning til kilometer-penge til helveds-praktik.
  • Tilbud på favorit Lakrisal'er.
  • Fuld afvaske af køleskab for første gang i.. ja, hvem ved. Tog sgu hylderne ud og alt mulig. Det må da betyde bonuspoint på voksen-kontoen, gør det ikke? Det har det simpelthen af at gøre. 




Gårsdagens anti-niceness:



  • Sne - igen! Troede sgu vi havde en aftale - folk fik deres famøse hvide jul, og derefter fik jeg mine cykelstier i fred vinteren ud.
  • Udsigt til eksamenslæsning grundet forestående eksamen på næste torsdag - "forsvar af kvantitativ metode" - så da ellers tak.
  • Kæmpe, ækelt, hævet brandsår på højre kno (note to self: do not drink during cooking)
  • Tabte glas med bundsjat af eddikevand og tre stykker agurkesalat på gulv, grundet kun halv-lukket låg under voksenpoint-indtjening; Køleskabsrengøring dermed pludselig også lig gulvvask. Ikke ligefrem hensigten.
  • Spontan opstået afhængighed af smartphone allerede - svor jeg ikke skulle blive en af dem, og se mig nu, allerede på 4. dagen. Suk. Kan ligeså godt overgive mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar