onsdag den 19. december 2012

Nisserier.



Idag fik jeg en sms fra Kit, som havde hørt en fugl synge om, at der havde været en Nisse forbi min postkasse. En lille Nisse, som havde nisset julepakker derned i, ganske før juleaften.
Så hele dagen, har jeg gået spændt og ventet på at komme hjem, for at se, hvad det nu kunne være for noget.
Og tænk sig, så havde Nissen nisset de fineste Top-shop makeup-produkter til mig; en fersken blush og en eyeliner! Netop somom, den havde vidst, at akkurat disse af mine produkter, pt. synger på sidste vers.
Sikké da en betænksom, sød og klog Nisse, synes I ikke? Jeg er hvertfald svært begejstret 

4 kommentarer:

  1. Neeeej, hvor fint! Og hvor sødt dog! <3

    SvarSlet
  2. Sikke dog en sød nisse! Hende har du da vist været heldig med. :) Og lækre ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er bestemt også meget, meget taknemmelig (;
      Og ja, det er godt nok nogle lækre sager, skøntskønt.

      - Anne

      Slet