søndag den 21. oktober 2012

Pakkerier



Igår blev årets første 'julegave' givet. Det var mig, som forærede vores forældre denne miniature platte. Vi er allesammen total gavetossede og hvis der ikke er en anledning til at give gaver, så opfinder vi bare en. 
Jeg har jo fornøjelsen af at lave mors pakkekalender hvert år, og hvis det ikke var fordi hun læste med her, ville jeg gerne vise dem frem, for synes virkelig jeg har fundet noget fedt i år. 
Hvad med jer? Laver I pakkekalender, eller noget i den stil? Det er altid en fornøjelse at få inspiration fra andre.

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg plejede at lave pakkekalender til mine forœldre, men er faldet af vognen i de sidste par år. Men mon ikke jeg stadig kan nå det i år? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sagtens, er selv lige gået i gang med pakkekalender nummer 2 (:
      Det er bare SÅ hyggeligt!

      - Kit

      Slet
  2. jeg laver pakkekalender til min mor i år, men det bliver en novemberkalender, og ikke en decemberkalender. November er så lang, og hun vil blive glædeligt overrasket :)
    indtil videre har jeg købt hende en fantastisk plasticbuddha fra Tiger, et par hyggesokker, en deodorant (en lækker en jeg fandt meget billigt) og så har jeg malet procelæn til hende, og hun får også et billede jeg har malet af min morfar, og en kastanjekæde, og så regner jeg med at fylde på af "etniske specialiteter" fra Nordvestområdet. dvs. Ingefærslik, granatæblesaft, chili i alverdens afskygninger, saucer af forskellig art, ting af rærligt plastic, noget med glimmer osv. osv. Men mange af tingene bliver nok hjemmelavede, det er jeg virkelig nede med! Et net med stoftryk er det næste projekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt, SS - god ide med alt det hjemmelavede! Og hvor hyggeligt, at det er en november-kalender, det kan man da ikke end finde både sødt og meget overraskende :D

      - Kit

      Slet