onsdag den 24. oktober 2012

Den "søde" ventetid.


Om to måneder er der juleaften, der er længe, længe til.. 
Hvad skal jeg dog finde på?
 Jeg kan drik' en øl..
 Jeg kan sove længe..
 Jeg kan kig' på porcelæn..
 Om to måneder er det juleaften, der er længe, længe til..


Som barn, sang mor den altid for os gennem december måned, som en del af juleaftens-nedtællingen - og hun var brandgod til at finde på ting at synge, som fx. lægge puslespil, klippe julestads eller læse en bog. Og det var altså kærkomment med nogle ideer til at fordrive de mange dage, til det endelig var jul. Men jeg er desværre ikke blevet mere tålmodig med årene - har stadig brug for gode bud, for at aflede mig i ventetiden.
Kom jul, kom straks!




4 kommentarer:

  1. Der er kun 2 måneder til jul ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak - det er rettet nu - tænk, så ved man bare, hvor utålmodig jeg er, når ventetiden føles en halv gange til så lang, som den egentlig er (;

      - Anne

      Slet
  2. Åh, bliver jo helt i godt humør! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det var da dejligt at høre :D Mit humør er også i top, særligt julehumøret.

      - Anne

      Slet