onsdag den 26. september 2012

Rædsom jakkekarma!

Jeg tog ind for at prøve jakken
Kunne først ikke finde den og blev dybt fortvivlet, men den dukkede heldigvis op, og var ca. 20 gange pænere end jeg regnede med. Men, lykken var hurtigt ovre for, for da jeg prøvede den var resultatet ikke til at tage fejl af. 
Jeg var for kort, og ikke bare lidt. Der stak ca. 20 cm Kit ud af jakken, 10 cm for oven og 10 cm for neden. 

Jakken er vildt smuk, men ikke skabt til lavbenede svin

Foto af mig iført jakken
Blev selvfølgelig nødt til at trøsteshoppe, og valgte en af mine aller største laster. Læbegrej. 
Jeg har en samling på størrelse med lolland-falster, og en månedsbudget på ca 200 kr. De blev næsten alle sammen brugt på denne lille lækre bøtte, og jeg er allerede afhængig. 

Trøste-køb

Ingen kommentarer:

Send en kommentar