lørdag den 7. april 2012

Nørd med nørd på


Det er altså lidt småhyggeligt (og betryggende) at vide, at man ikke er den eneste der er sygeligt meget Harry Potter-nørd. Når jeg tror galskaben er for stor, kigger jeg altid lidt på etsy, hvor folk laver de  Harry Potter accesories. Der er alt fra de traditionelle ringe med kollegie-navnene eller besværgelser til mere kreative bud, som dem der ses herunder.Det minder mig sådan om da mig og Kit holdte nice og nørdet Harry Potter Fest.
Og selvom jeg ikke selv går med den slags smykker, synes jeg bagmændende bag er herre nice og opfindsomme.


Harry Potter's briller ink lyn: 


Snape & Lily:
Dumbledor: "For how long?"
Snape: "Always"



Dobby:



Det Gyldne Lyn:



Skrækøje's øje:



Indkaldelse med Uglepost:



Flydende held, Felix Felicis:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar