fredag den 31. december 2010

uopfindesomheden selv

- det er mig. Derfor har jeg hugget det her og udfyldt det med egne svar.



Nytårsforsætter:

Må ikke længere:
  1. Bruge penge på drikke yohurt & øl, når det i virkeligheden er toiletpapir og rugbrød jeg mangler.
  2. Gå i genbrug over 3 gange om ugen.
  3. Blive hysterisk når jeg ikke kan få min vilje.
  4. Bytte om på nat og dag i hverdagene.
Må faktisk stadig gerne:
  1. Brokke mig
  2. Køb bøger i spandevis
  3. Være frastødt af folk hvis 'reflekser' i håret matcher deres brillestel
  4. Stå op om natten for at male fordi jeg liiige kom til at tænke på en farve
  5. Synge højlydt lige meget hvor jeg befinder mig
  6. Lytte til himmelske bands som Kolding, Bring det på, Viro osv.
Må lære:
  1. At elske husligt arbejde
  2. At priotere
  3. Ikke at gå i panik
Skal fremover:
  1. Være praktisk
  2. Male
  3. Rydde op
Folk der ikke må få noget billigt i det nye år:
  1. Claus Elming
  2. Ty Pennington
Bør øjeblikkelig gennemføres:
  1. Rengøringshjælp til mig
  2. Bødestraf til alle der fyrer fyrværkeri af
  3. Prisfald i Gaden
  4. Fjernelse af graffiforbud
Forbud mod:
  1. At stoppe geniale programmer som 'Casper og Skræmmeskolen' og 'Kejseres nye skole'
  2. Robinsonekspitionen
  3. Prisstigning på busbilletter
  4. Arbejde på juleaften
World wide og-nu-er-det-fandme-alvor forbud mod:
  1. Rullekravetrøjer
  2. Cultshaker
Skal have anskaffet:
  1. Whiskylager
  2. Nye sko
  3. Ny personlighed
Skal have afskaffet:
  1. Gammelt badeforhæng
  2. Ødelagte sko
  3. Slidte spidser
Må prøve at leve med:
  1. At jeg ikke er chef, nogen steder
De skal få betalt:
  1. Buschaufføren der kørte forbi mig - 2 morgner i træk
  2. Lønkontoret
  3. Vejrguderne
Vil fremover:
  1. Være kreativ
  2. Sove længe
  3. Nyde sommeren noget mere
- Godt nytår(:

1 kommentar:

  1. Ej hvor sjovt.
    Læste lige det hele og så, så jeg at buschafføren havde kørt forbi dig to gange i træk.
    Fuldstændig det er næsten lige sket for mig!
    TYPISK.. (-:

    - mette-myaccessories.blogspot.com

    SvarSlet