tirsdag den 7. september 2010

Vores første Vlog




Vores første vlog


Vloggen viser vores bud på den niceste udendørs aktivitet overhovedet. Lange er helt syg til det - det er derfor også hende der udfører det dødsfarlige stunt!


'Hvis, der var DM i det her, ville jeg vinde det!'
Citat Lange.


Og hold da kæft, hvor har hun dog ret! Hun er den bedste når det kommer til dette syge move.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar