onsdag den 1. maj 2013

Noget om gaver, og om at se rødt.


Se, hvad den søde Babysnif forkælede mig med af lækre sager, da hun kom på besøg til Madklub i mandags! Fik Eragon (fantastisk bog - men har indtil nu, måtte tage mig til takke med at låne Kit's), rustne søm og Søstrene Grene's bedste bolcher, nemlig sour lemon drops. Sikke sød hun er!

Og idag tilsmiler lykken mig endnu en gang - tror vejrguden og ham den anden gud, der bestemmer det meste, har snakket sammen om at give mig et pusterum, her efter skolestart. I hvertfald har de skænket mig en solrig fridag, her på 1. maj. Hvor heldig kan man være?
Så nu er planen at hoppe op på min cykel, kører et smut i antikbiksen og dernæst suse i Kildeparken og se et rødt flag smælde sammen med Kit - naturligvis med en iskold dåseøl i hånden. Det kan vist ikke blive meget bedre end det.

Glædelig 1. maj til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar