fredag den 24. november 2017

Kære julemand🎅🏻✍🏻


Med præcis en måned til jul, er det på tide både at indhente andres og udlevere egen ønskeseddel.
Min egen er stykket sammen for længst, og kilometerlang som altid, men jeg er også altid åben for, at gavegiverne selv må komme med overraskelser, som jeg slet ikke selv har tænkt på. 
Storesøster K og lillesøster E kom fx med det lækreste gavekort på fælles tøsetur og en rå, plante i patentglas, som var en af de fedeste gaver overhovedet.

Dog ér der ting, jeg allerhelst ikke så, der gemte sig under træet i år.
Så for nemhedens skyld, kommer hermed min anti-ønskeseddel for i år. Så er det næsten umuligt at gå galt i byen, tror jeg.

✍🏻🖕🏻✍🏻

Jeg ønsker mig altså ikké:



Bolig:
Livesize nøgenbillede af Poul Richard.
Noget som helst med Poul Pava.
Hoptimist med klaphat.
Udstoppet Mærsk Møller figur.

Gaderobe:
Fjerboa.
Mavetrøjer i alle afskygninger.
Bundløse trusser.

Personlig pleje:
Foundation i farve #orange tramp nr. 5
Blå mascara.
Kunstigt hår i uskøn clips-version.

Diverse:
Årsforbrug af kogt spagetti.
Nogen som helst former for kæledyr.
Forlovelsesring fra Claus Elming.

Hvad med dig? Hvad vil du gerne frabede dig, julemanden bringer ud i år?

8 kommentarer:

  1. Jeg ønsker mig ikke:
    En af de der cykelhjelms-hatte
    Flere gæster i skunkene, vi har haft både mus og mår 🙈
    Rullekrave-sweater-vest (så fryser armene?)
    Star Wars spoilere 🙈

    SvarSlet
    Svar
    1. Shit. Hvis der boede en mår inde i min væg, havde jeg flyttet med det samme!
      Det er næsten ligeså slemt som en rullekrave.. og en cykelhat. Med andre ord: De høre også til, på min liste, tak for tilføjelser :D

      - A

      Slet
  2. I had to google Poul Richard... and I got a bunch of old men... I think I will pass on that one ;) However, blue mascara and a feather boa get my votes ;) xox

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, godt du ikké faldt over et nøgenbillede så.

      - A

      Slet
  3. Hov, hvis du ikke skal have en fjerboa til nytårsaften, hvad skal du så bruge? :P

    Nej tak til malebøger, crepejern, stiletter og en espressomaskine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg arbejder på bostedet nytårs aften, og tro mig, kan de lokke mig i en nytårshat er det riiigeligt for mig :p
      Får du en malebog overtager jeg gerne - tilgengæld behøver jeg aldrig at forsøge mig med et par stiletter heller.

      - A

      Slet
  4. Jeg ønsker mig ikke strikhandsker uden fingre. Jeg forstår ikke strikhandsker uden fingre.
    Kh Sab

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ér altså også sært. Troede også kun det var hipsters og autonome, der købte den slags.

      - A

      Slet