søndag den 22. oktober 2017

Spørgsmål



Hvorfor orker nogle mennesker at rede deres seng hver dag? hvad får man ud af det - er det noget kosmetisk eller er det bare fordi man har for meget tid om morgenen? 

Jeg skal til Hamborg om under en måned. Jeg glæder mig afsindigt til et lille break udenbys med den mindste søster. Mon der findes sådan nogle lockers offentligt i Hamborg? Jeg har været der et par gange, men kan ikke mindes at være faldet over nogle.

Findes der reelt nogle gode serier på Netflix? Har nu haft det et par uger. Har indset at jeg hader Friends, zapper i alle afsnittene af HIMYM (de er simpelthen for pinlige), Girlboss virker god - men jeg har på fornemmelsen, at jeg kommer til at holde for meget af hende, Gilmore girls driver mig også til vanvid. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal se. Måske er jeg for sur og gammel til den slags. Krav: skal være plat og gerne lidt 90er - min yndlingsserie er Seinfeld. 

Hvad laver rigtigt voksne egentlig i weekenderne? Når man som mig arbejder hveranden og ikke dyrker-drik-til-du-dør-druk længere. Er det der man får styr på hjemmet og slapper af eller hvad? Jeg ender altid med ligge i ske, sove længe og/eller drikke rødvin, altså ikke at jeg klager. 

Hvilke blogs læser I med på? Er der nogle skjulte perler derude? Jeg rydder til tider på i vores læseliste, og der trænger endnu engang. Og så kunne det jo være lidt fedt, hvis der var lidt nyt at føre på. Lige for tiden er fx lidt jeg småforelsket i Weemoed og hendes ord. 

 - K


6 kommentarer:

  1. Har du prøvet Arrested Developement? Den er helt sikkert plat - og dermed helt vidunderlig (i min, ret smagløse, bog...). Mht blogs, så er jeg ret glad for The Manrepeller (navnet alene er en genistreg, jo!) og Garance Dore. Tilpas uhøjtideligt til at være god underhodlning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - det har jeg ikke, men plathed er fedt, så jeg takker for anbefalingen🙏🏻

      - K

      Slet
  2. Modern Family på Netflix!! Simpelthen den sjoveste serie nogensinde. Jeg prøvede lige at forklare plottet, men det kunne jeg ikke på en måde, der ydede den retfærdighed ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hørt så meget godt om det, må næsten give den et forsøg💪🏻

      - K

      Slet
  3. Jeg gider og orker ikke rede min seng hver dag. Nu er min seng en sovesofa, så skal pakke det væk hvis det skal se pænt ud. Jeg reder dyne pænt, når min studiemakker kommer 😁

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, jeg er ikke organiseret nok til den slags, men snedig plan ellers😅

      - K

      Slet