onsdag den 23. august 2017

Hverdagen har ringet


Jeg starter på job i dag. Nu har jeg lige haft 17 dages sommerferie i streg, så det vel i en eller anden udstrækning på tide. Det dog stadig ikke sådan, at jeg ligefrem springer ud af sengen - frisk og klar til at møde denne uges udfordringer. Tror bare aldrig jeg bliver den type. Det bliver heldigvis en blid start, jeg kun arbejder 16 timer hveranden uge, og dette er en af dem. 

Før jeg overhovedet skal på job har en aftale med A - føler det er tusinde år siden, at vi har ses. Vi har begge været på ferier de seneste uger, hvilket har været forskudt af hinanden, og så er det ikke så nemt, at finde tiden. Men idag skal det være - vi skal spise på cafe og sladre et par timer, før jeg skal på job. Det glæder jeg mig til gengæld til. 

Så nu vil jeg hoppe i bad, gå på jagt efter noget rent og arbejdsvenligt tøj. Nogen har virkelig forsømt vasketøjskurven i min ferie. Vejret ser dejligt ud, hvilket klart er en fordel, når jeg skal være ud til rundt regnet klokken 23 i aften. 

 - K

1 kommentar:

  1. Hverdag er det absolut mest grusomme i hele verden! Men jeg håber, den vil vise dig nåde.... Rigtig god arbejdslyst! ❤️

    SvarSlet