tirsdag den 29. august 2017

7 ting, der gør det svært, at være sur:


- Når en af branchens dygtigste, mest uselvhøjtidlige og sødeste damer aka. Julia Lahme, vælger at kontakte os for at lavet et mini-interview med os på sin blog, og der viser sig at medfølge de fineste roser. Får I får lyst, til at lærer os bedre at kende, kan interviewet læses her

- De børn, der var på parktur og gik i flok mod buskene med entusiastisk forælder, der klappede i takt til kampråbet: "Tisse-række, tisse-række!"

- Kvickley Vestbyen's manglende evne til at købe ind til lageret. Der er altid et væld af 5-kroners mærker på to-go salater til 42 kroner og 40 kroners stempler på dyre, røde bøffer. 

- At der seriøst kun er 2 uger til, jeg skal på tøseferie med K. Amsterdam tips er så velkomne.

- At møde op hjemme ved veninde, der siger: "Hej, jeg er lidt bagud, jeg er ved at redde hår nu, men har da børstet tænder" og man pointere, at man selv står i natbukse-hotpants (fordi alle normale kjoler og shorts er til vask) og vådt hår i knold, selvom man er på besøg. 

- At se Simpson the Movie i arbejdstiden og lige akkurat ramme et kvarters kaffe netop til "Spiderpig" scenen. 

- At få følgende anmeldelse på vores ophold i Kbh. Især fordi jeg lo ved tanken om, at mig og min kæreste skulle være gift. Men anyway, de flinke ord er gengældt. Så skal I afsted, så kig forbi Olivia - vi kunne ikke have bedt om bedre værtinde-service:



8 kommentarer:

  1. Men så vil jeg da lige anbefale appén "with locals" som jeg benyttede mig af sidst jeg var i Amsterdam med min mand. Valgte en vintage shoppingtur med en yderst velinformeret Anna der viste rundt i små genbrugsbutikker, fortalte om sit liv som DJ, trak tarotkort med os og guidede os mht restauranter, coffeehouses osv Tror det tog 2 timer og kostere 30 euro for 2 pers. God tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt tip! Det lyder absolut ikke kedeligt :D

      - A

      Slet
  2. Det er da også nogle gode ting der gør at man ikke kan være sur! God tur :)

    God onsdag <3
    http://blogbykathrine.bloggerspoint.dk/

    SvarSlet
  3. Gode punkter :)
    Julia Lahme er så sød :) Vil læse jeres interview med det samme :)
    Og sikke en dejlig hilsen I fik fra hende I boede hos :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hun altså bare ja :D Håber du synes det var hyggelig læsning.
      Var også glad for den fine anmeldelse - vi satser helt sikkert på at booke os ind hos hende igen (:

      -A

      Slet
  4. Har netop læst to af Julia Lahmes bøger denne sommer, så jeg kan godt forstå, at I er stolte <3 Så fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, hun er bare så talentfuld - og tak :)

      - A

      Slet