onsdag den 24. maj 2017

Rockstar-onsdag.






Min dag:

Stå op, sætte 1. hold tøj over i kælderen, gå solskinstur, gå i bad, hente og spise morgenmad (mens jeg glor på events til Århus-tøsetur og forsøger at tage mig sammen), tømme opvaskemaskine, sætte vasketøj part 2 over, cykle i Lidl på bakkens top, handle varer, stå i kø, indse jeg har glemt hævekort hjemme, cykle hjem, gå i vaskekælder og hænge tøj op og tømme tumbler, gå op med tørt tøj i lejlighed og finde hævekort, spise en rugbrød over vasken, cykle tilbage til Lidl, vente på varer bliver hentet af sød ekspedient på lageret, cykle hjem, sætte varer på plads, glo på rent vasketøjs-tårnet og sukke. 

For ja, så var klokken ligesom 16.45. 

Så nu er fornuften sat på hold - min hjerne er tydeligvis ikke gearet til den slags i så store mængder. Så nu drikker jeg en kop kaffe, sætter nogle "Endelig fredag"-indlæg i kø, inden jeg tager på biblo og aflevere min for-sent-afleverede bog, spiser aftensmad og cykler på aftenskaffebesøg hos veninde og sladre lidt. Det er sgu velfortjent, selv for en idiot. 

Såeh... Hvem siger, jeg ikke er Rockstar? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar